Dashier Skrivet 30 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2005 Tack allaihopa :) :cool: :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
seddot Skrivet 31 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2005 Jag och min kompis har kommit på trix till SSBM och vi vill ryktera ut det först och främst nu ska jag berätta: Om man har många skador ska man duka för det mesta för då flyger man inte så långt när någon slår:Defending Pikachu: i bland när någon annan står i vägen ska man gå till honom och tryck A hella tiden ibland får GC ryck och då får den A rycket då gör man AAAAAAa hella tiden och han kan inte röra sej:ATtack Plocka saker i luften när du hoppar: När du hoppar och det är en sak mitt på dig ska du tryck Z knappen då plockar du den i luften när du hoppar:Jump Man ska bara ha mario saker på itames och så ska man ha båra medium och så ska man bara välja mariio gubbar så ska du väja mushroom kingdoom, du ska slå alla lådorna så kan man få fråga tecken på alla låder:bana När du är luigi ska du för det mesta göra b atken för att den är stark då och då det vet dom flesta:tips Nu vill jag har en bedömning på allt det till skala 1 till 10... :gitarr: :lol: jag ger 8 och ett halft ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dashier Skrivet 14 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2005 Inga mer svar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 15 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2005 En 3:a fattade inte ett dugg. det där med att fånga träet i luften vet man väll på alla HRC guider står det så och att alla eliter gör det på HRC. Den där Pikachu saken fattar jag inte riktigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link the legend Skrivet 16 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2005 Jag och min kompis har kommit på trix till SSBM och vi vill ryktera ut det först och främst nu ska jag berätta: Om man har många skador ska man duka för det mesta för då flyger man inte så långt när någon slår:Defending Pikachu: i bland när någon annan står i vägen ska man gå till honom och tryck A hella tiden ibland får GC ryck och då får den A rycket då gör man AAAAAAa hella tiden och han kan inte röra sej:ATtack Plocka saker i luften när du hoppar: När du hoppar och det är en sak mitt på dig ska du tryck Z knappen då plockar du den i luften när du hoppar:Jump Man ska bara ha mario saker på itames och så ska man ha båra medium och så ska man bara välja mariio gubbar så ska du väja mushroom kingdoom, du ska slå alla lådorna så kan man få fråga tecken på alla låder:bana När du är luigi ska du för det mesta göra b atken för att den är stark då och då det vet dom flesta:tips Nu vill jag har en bedömning på allt det till skala 1 till 10... :gitarr: :lol: träffar man bra så flyger fienden iväg och dör... okej fienden måste väl ha 50% eller mer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 18 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2005 det var bra tips för nybörjare, men eftersom jag redan visste allt så... :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg