Torayami Skrivet 16 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2005 Hej jag är en star wars fanatiker och jag tänker lära mig att använda kraften, och jag undrar om ni har någon bra bok/sida som typ beskriver hur man går till väga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 16 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2005 eeh? Använda kraften? Lycka till! :lol: :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torayami Skrivet 16 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2005 F*ck you Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 16 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2005 gör så här.... skaffa ett flyg plan, släng ner det i ett träsk... köp en liten grön gubbe som hejar på.. försök lyfta det... inse att det inte går... gå gå hem och sov..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torayami Skrivet 16 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2005 Ha ha kul. Men var lite mer seriös. Okej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kiwi40048 Skrivet 16 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2005 Det kommer säkert att gå jätte bra Heja-Heja! :P ps. alltså, det finns inget som "kraften", det kallas för specialeffekter <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 16 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2005 Testa det här: Tro på dig... själv trooo... det funkar iaf för mig ( :P ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 17 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2005 Grabbar, försök att vara seriösa när ni svarar.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 17 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2005 Har du sett den där filmen "Karate kid" tror jag den hette eller något liknande. Där så får man veta väldigt mycket om detta som liknar "kraften". Fokusera, använd dina sinnen... Hyr filmen om du inte redan har den och kolla så kanske du lär dig något ;p Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 17 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2005 Testa det här: Tro på dig... själv trooo... det funkar iaf för mig ( :P ) Jag var seriös här...Det funkar iaf för mig (ärligt) ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 17 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2005 Årecis som guggo sa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 17 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2005 Kul tråd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg