Hoppa till innehåll

Hjälpa Mig Med Min......


wilmerx.tk

Rekommendera inlägg

wilmer?? den där sidan kommer du inte långt med...

 

ta d inte personligt men vill du ha en riktigt bra sida så ska du ha gjort den sj... INTE på freewebs easyweb grej...

ta åtminstone o lär dig html lr asp...

 

Håller med!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

nja, skippa freewebs och gör en riktig sida istället.

 

mega; din var rätt ok, lite vanlig kanske och menyknapparna var lite taggiga men annars bra. fast en sak som jag tycker är väldigt irriterande är att lägga en mailto länk under contact i menyn.

 

min sida är tyvärr inte klar, men den kommer att finnas på www.niclas.olofhson.com

Redigerat av nico
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

man kan väl göra en riktig sida hos freewebs utan att använda sitemakern... eller det kanske man inte kan... wellwell det finns en del, www.gratissaker.nu har en del länkar, på cqr.nu får man gratis och reklamfritt utrymme om man är aktiv i deras chatt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

man kan väl göra en riktig sida hos freewebs utan att använda sitemakern... eller det kanske man inte kan... wellwell det finns en del, www.gratissaker.nu har en del länkar, på cqr.nu får man gratis och reklamfritt utrymme om man är aktiv i deras chatt.

 

jo man kan göra en riktig sida på freewebs. Bara ta advanced user och klistra in sin html kod.

 

Mega din sida var inte så jättesnygg. NavigationBar var rätt så ful.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...