wilmerx.tk Skrivet 17 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2005 Jag har gjort en hemsida med engelskt webbhotell och undra om någon kunde ge ideér till mig...... siten handlar om Hitman-spelen.... ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 17 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2005 ett forum kanske? finns gratis på t.ex. www.invision free.com (utan mellanslag) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 18 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2005 Tack, nåt mer........ www.freewebs.com/hitmanfansite är hemsidan....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega99 Skrivet 18 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2005 Kallar du den där en hemsida? Testa nåt mer avancerat... Här är min sida: http://mallexsoftware.uni.cc Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 19 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2005 wilmer?? den där sidan kommer du inte långt med... ta d inte personligt men vill du ha en riktigt bra sida så ska du ha gjort den sj... INTE på freewebs easyweb grej... ta åtminstone o lär dig html lr asp... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xylo Skrivet 21 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2005 wilmer?? den där sidan kommer du inte långt med... ta d inte personligt men vill du ha en riktigt bra sida så ska du ha gjort den sj... INTE på freewebs easyweb grej... ta åtminstone o lär dig html lr asp... Håller med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 21 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2005 *hrm* ite för att vara taskig men den sidan kan man ite ens kalla sida, till och med en 7 åring kan göra en sån sida :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 21 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2005 (redigerat) nja, skippa freewebs och gör en riktig sida istället. mega; din var rätt ok, lite vanlig kanske och menyknapparna var lite taggiga men annars bra. fast en sak som jag tycker är väldigt irriterande är att lägga en mailto länk under contact i menyn. min sida är tyvärr inte klar, men den kommer att finnas på www.niclas.olofhson.com Redigerat 21 Juli 2005 av nico Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 21 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2005 VAd skall jag andvända som ej kostar pengar då??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 21 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2005 man kan väl göra en riktig sida hos freewebs utan att använda sitemakern... eller det kanske man inte kan... wellwell det finns en del, www.gratissaker.nu har en del länkar, på cqr.nu får man gratis och reklamfritt utrymme om man är aktiv i deras chatt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wacko Skrivet 22 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2005 www.domaindlx.com Där får du 100 mb utrymme :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Skrivet 22 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2005 man kan väl göra en riktig sida hos freewebs utan att använda sitemakern... eller det kanske man inte kan... wellwell det finns en del, www.gratissaker.nu har en del länkar, på cqr.nu får man gratis och reklamfritt utrymme om man är aktiv i deras chatt. jo man kan göra en riktig sida på freewebs. Bara ta advanced user och klistra in sin html kod. Mega din sida var inte så jättesnygg. NavigationBar var rätt så ful. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.