DanniQ Skrivet 20 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2005 Hur öppnar man "BIN" och "CUE" filer? Jag har testat med "Daemon tools" men det står bara att det inte är ett giltigt win-32 program. Vad är felet med det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 20 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2005 Försöker du med 'öppna med' sen deamon tools? Du måste 'mounta' genom programmet annars funkar det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 20 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2005 Försöker du med 'öppna med' sen deamon tools? Du måste 'mounta' genom programmet annars funkar det inte. Testade det, det stog att det inte var ett giltigt win-32 program.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 20 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2005 Har du testat att installera om? Vilket os kör du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 20 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2005 Har du testat att installera om? Vilket os kör du? Har installerat om det några gånger.os = operativ system? Windows XP kör jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 20 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2005 Jag fattar inte vad som kan vara fel :/ Om du inte får fix på det kan du ju ladda hem och köra Alcohol 120% eller nåt. Det funkar i alla fall för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 20 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2005 bränn dem som image i nero Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Skrivet 21 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2005 Asså du ska kunna mounta Bin och Cue filerna med senaste Daemon Tools. Knäppt :S Om du vill bränna så är det bara att göra som nico sa. Bränn i Nero Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 21 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2005 Det kan ju vara en fejkad .bin och .cue fil också. Tänk på det också. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 21 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2005 och en sak till, är det både en bin och en cue fil är det cue filen du ska öppna för på nåt sätt så länkar den typ till bin filen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Skrivet 22 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2005 och en sak till, är det både en bin och en cue fil är det cue filen du ska öppna för på nåt sätt så länkar den typ till bin filen... Verkligen Nico? Jag har alltid Mountat bin filerna, och det funkar jättebra :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 22 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2005 altså jag menar om man ska bränna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.