Th3 Sh@dow Skrivet 20 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2005 Vet någon någe fusk till MGS3.Typ att man aldrig blir upptäckt eller nåt sånt?? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 4 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2005 palla fuska på världens ägigaste spel :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Juppy Skrivet 20 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2005 håller med! spelet regerar! och det e inte så svårt så man måste fuska för fasen! det finns inte 1 enda fusk till spelet! så du får aööt klara ut det på det gamla vanliga sättet! good luck! :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 20 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2005 men..jag behövde det första gången jag spelade det..men nu har jag snart klarat ut det 3 gånger..det är jättelätt nu.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Juppy Skrivet 1 September 2005 Rapport Dela Skrivet 1 September 2005 Man behöver ALDRIG fusk till metal gear. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst firedragon Skrivet 2 September 2005 Rapport Dela Skrivet 2 September 2005 Nej, jag kan inga fusk..... du behöver inte andvända fusk för spelet är ändå så lätt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kamikaze Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 jopp jag kan fusk så du blir av med alarm o sånt kolla på fusk sidan där har lagt ut dom där :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 21 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2006 Men orka klarat det 21 gånger redan jag har fått alla outfits (förutom banana och all som man laddar ner) plus jag har lite andra saker det är värkligen KUL! Jag har ochså moss är det någon annan som har den outfiten den är cool med den och skogs ansiksmålningen så kan man få 100½ camoflage :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake_Mgs3 Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 Leta bara efter några små grodor och skjut på dem och när du har skjutit alla så får du en camo som gör dig osynlig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 21 Juni 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 Asså varför ta upp en gammal tråd? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg