Hoppa till innehåll

Vilket Spel E Bäst ?

Rekommendera inlägg

Jag undrar vilket spel ni tkr jag ska köpa för jag ska köpa ett nytt idag ! Jag har dessa spelen redan så de behöver ni inte säga :

SSBM

MKDD

Sagan om konungens återkomst och de två tornen .

Rocket Power ( Beach bandits )

FIFA 2005

Spyhunter

Enter the matrix

Star Wars the clone wars och star wars jedi outcast

James bond : night fire

Star Fox

Tony hawk pro skater 3

Charlies angels !

Snälla ge mig tips fort :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Zelda The windwaker är kul, men ganska kort.

Mitt favvo är Tales of Symphonia tycker du ska köpa det. Det är långt, super kul och suveränt i multiplayer jag säger det bara i det spelet har du över 80 timmars spelglädje(om du gillar Rpg spel förstås). Annars är metroid prime 2 echoes och paper mario ett bra val också

Redigerat av Tidus26
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Zelda The windwaker är kul, men ganska kort.

Mitt favvo är Tales of Symphonia tycker du ska köpa det. Det är långt, super kul och suveränt i multiplayer jag säger det bara i det spelet har du över 80 timmars spelglädje(om du gillar Rpg spel förstås). Annars är metroid prime 2 echoes och paper mario ett bra val också

Får man slåss på egen hand i tales of synphonia? Jag menar om man väljer en attak och sen väljer motståndaren attak som ett pokemon spel elr får man fightas fritt?

PS: Tycker du ska köpa wind waker. Det är roligt och det är inte kort, det kanske är det om man vet vad man ska göra men annars så är det inte kort, plus att man kan göra massa saker efter man har klarat spelet!

Redigerat av xylo
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...