bajwek Skrivet 21 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2005 (redigerat) Hej. Mina dvd och cd enheter har försvunnit från "den här datorn" bara den från deamon tools kan jag se. :( Har presis köpt halflife2 och VILL SPELA //drewek. Redigerat 21 Juli 2005 av bajwek Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 21 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2005 Det låter som någon öppnat din dator och lekt med några sladdar. Är cd/dvd-enheter ens inkopplade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bajwek Skrivet 21 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2005 Det låter som någon öppnat din dator och lekt med några sladdar. Är cd/dvd-enheter ens inkopplade? Japp jag kan mata ut dom och dom blinkar somvanligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 21 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2005 Jag är inte säker men det där bevisar väl bara att de har ström? Det finns minst två sladdar som ska användas när en cd/dvd-enhet kopplas in. El och kontakten med moderkortet. Är båda sladdarna på plats åt båda håll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bajwek Skrivet 21 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2005 (redigerat) [attachmentid=8445Så här ser det ut. Den här enheten är inaktiverad. (Kod 22) Klicka på Aktivera enhet om du vill aktivera den här enheten. EDIT inget problem thx btw :) Redigerat 21 Juli 2005 av bajwek Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 21 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2005 Hehe, du fixade det altså tillslut. Får jag bara fråga hur du lyckades inaktivera dina cd/dvd-enheter utan att veta om det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bajwek Skrivet 21 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2005 Hehe, du fixade det altså tillslut. Får jag bara fråga hur du lyckades inaktivera dina cd/dvd-enheter utan att veta om det? Vet inte detta är en familje dator men ingen är spec datorkunnig utom jag :kung: :student: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 21 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2005 har hört att daemon tools kan göra sånntdär ibland... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iamfearlezz Skrivet 5 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2007 Ifall enheterna har försvunnit högerklickar du på den vanliga CD/DVD läsaren och går på maskinvara. Där borde alla enheter/diskar finnas. Dessa kan vara inaktiverade. Aktivera dem igen så borde de funka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.