the jedi Skrivet 15 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2005 Ska kanske köpa Halo... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lord_diablo Skrivet 15 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2005 har haft halo sen första dan har f*n inte tröttnat en men jag msåte påpeka en sak det kommer inte bli not halo4 det har dom redan svarat på bara att kolla på bungies hemsida Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 15 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2005 har haft halo sen första dan har f*n inte tröttnat en men jag msåte påpeka en sak det kommer inte bli not halo4 det har dom redan svarat på bara att kolla på bungies hemsida Tja... Men 3 spel av samma titel är rätt bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 16 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2005 Om inte Bungie utvecklar ett fjärde spel gör någon annan det. Världen skulle i stort sett gå under hos alla Halofans om det inte kommer fler än 3 spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 16 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2005 Kommer bli grymt.Hoppas på xbox live också.Man dör jätte lätt på Halo 2 tycker jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mik@el Skrivet 17 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2005 det måste ju komma till original xbox också. fast det är väl nåt försäljar knep eller nåt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr.Help Skrivet 18 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2005 har haft halo sen första dan har f*n inte tröttnat en men jag msåte påpeka en sak det kommer inte bli not halo4 det har dom redan svarat på bara att kolla på bungies hemsida Halo äger som fn B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr.Help Skrivet 18 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2005 Har alldrig kört Halo. Är det bra? Halo äger fätt B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Basse Skrivet 18 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2005 lite bättre än halo 2 och lite sämre en halo 4 Fy f*n vad smart du är lill gubben! Du tror inte att Halo 5 blir bätre än 4:an och sämre än 6:an??? N00B! :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Basse Skrivet 18 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2005 har haft halo sen första dan har f*n inte tröttnat en men jag msåte påpeka en sak det kommer inte bli not halo4 det har dom redan svarat på bara att kolla på bungies hemsida Du tror inte att det fins risk att dom ändrar sig?? Det fins många serier som dom har tänkt sluta med på 2 spel men fotsat göra upp följare! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 19 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2005 Varför gillar alla Halo så mycket? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rottan1 Skrivet 20 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2005 lite bättre än halo 2 och lite sämre en halo 4 det kommer inte å komma mohaha :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg