Kamikazee Skrivet 22 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2005 Hej här på det ämmet så ska vi skriva mycket omd et nu zelda alla som gillar zelda här om frågor och det dom vill veta :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 3 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2005 (redigerat) Ok! Jag kan skriva en fråga om du kan svara. Det här kan du egentligen läsa om på Minish cap hjälp men jag skriver det här: Vad ska man göra för att få mole glove? Man ska bli liten minish och kunna komma upp ur Mr writes skorsten men det är eld ivägen. Man kan inte gå in som stor och släcka elden med vatten för då säjer mr write att man inte kan komma in. Hur gör man???????? Har funderat jätte länge! Snälla HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Redigerat 3 Augusti 2005 av Eric H Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 3 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2005 kolla här på www.gamefaqs.com jag har det spelet det e roligt fast ja e bara på den 3dje grejsen fortress of winds tror jag den heter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
excitebike90 Skrivet 4 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2005 Jag undrar vad Kokiri betyder.... alltid undrat... ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 10 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2005 Kokiri är ett folk som lever i skogen. Link är en av dom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kamikazee Skrivet 10 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2005 Nja jag tror inte för på oot tror jag då är han inte det...... Ps jag böver hjälp på Reident eivl Zero :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 10 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2005 Kokiri är ett folk som lever i skogen. Link är en av dom. Vad BETYDER Kokiri inte vad ÄR Kokiri. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goron_ Skrivet 10 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2005 Kokiri är ett folk som lever i skogen. Link är en av dom. Fast i OOT säger dom att Link är Hylian... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 10 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2005 Vad jag har hört(Spelets story) så dök Link upp i Kokiri skogen så han är ingen riktig Kokiri. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_samus Skrivet 10 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2005 Kokiri är ett folk som lever i skogen. Link är en av dom. mehh de säger ju att kokiri e en HYLIAN i oot ju ;) för de var links morsa som kom me han till kokiri ställen o lämnade honom där ....!... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paper Mario Skrivet 12 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2005 Japp..så e d :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 13 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2005 Kan du svar på hur många gånger Ganon egentligen ska dö Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg