Mr.Dumbom Skrivet 23 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2005 Något som jag inte gillar är det här forumet är länkarna, dom syns för dåligt helt enkelt. Det skulle vara bättre om det såg ut så här istället för såhär i inläggen eller länktexten är lite mörkare så man ser vad som är länk och text. Eller är detta också en helt idiotiskt genomkorkad idé? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 23 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2005 Innan var de klagomål på att länkarna var fula när de var understrukta. Enklast är när man gör ett inlägg att färga länktexten själv till valfri färg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 24 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2005 Men då funkar inte länkarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 24 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2005 Hmm... Testar... Nepp går inte färga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 24 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2005 det är nån speciell kod för det, om jag minns rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 24 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2005 Vad menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 24 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2005 (redigerat) Färga texten inne i länken så funkar det [url=http://forum.fuska.se/Synligare_Laenkar_I_Forumet-t48600.html][color=red][b]Färga texten inne i länken så funkar det[/b][/color][/url] ovanstående är en länk ^^ Redigerat 25 Juli 2005 av admin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 25 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2005 (redigerat) Ska testa.... Nope, jag fattar inte riktigt. Redigerat 25 Juli 2005 av Dark Elite Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 25 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2005 TEST Jag fattar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 25 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2005 (redigerat) Kan du visa hur man gör? TEST Redigerat 26 Juli 2005 av Dark Elite Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 25 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2005 Dark Elite: Kolla mitt inlägg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 26 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2005 Okej, nu funker det. Men jag tycker att det var rätt svårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.