hacker Skrivet 23 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2005 Non som har World Of Warcraft?, jag har det. Om du har det skriv tebax vad du heter, så kan vi gå och döda tillsammans. Eller om det är fler som vill vara med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 25 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2005 Jag heter Ödde och spelar på servern Darksorrow. Och LåL man kan inte spela på olika servrar för att Questa och sånt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
burak127 Skrivet 26 November 2006 Rapport Dela Skrivet 26 November 2006 vilken server spelar ni på jag fixa en en character på den servern ni e i Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 27 November 2006 Rapport Dela Skrivet 27 November 2006 Yup,alltid nån som anmäler för att den e "boored" Och vilken realm spelar ni på Och är det HORDE/ALLIANCE och är det WoW europa versionen eller amerikanska versionen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 27 November 2006 Rapport Dela Skrivet 27 November 2006 Antar att det är europa versionen. Tror väll iaf inte att han köpte det i Usa :D. Namnet Ödde låter jäkligt bekant.. Dwarf Paladin? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
murphmaster Skrivet 23 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2007 Ni måste ju köra på frostmane eller The Sha'tar :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spikey Skrivet 23 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2007 Namn: Nighthowler Version: Europeisk Realm: Dentarg (PvP) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 24 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2007 Jag heter Samerius, servern är Darksorrow. Jag addar dig Beldur. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
philla kotte Skrivet 24 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2007 (redigerat) Eweron ... Thunderhorn ... alliance ... Redigerat 24 Mars 2007 av philla kotte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 24 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2007 Namn: Zinam och Druides Spelar endast Horde Realm: Balnazzar Ras: Zinam är lock, Drudes är Druid Europa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
john97 Skrivet 28 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2007 server thunderhorn sida alliance version europa ras dranei night elf human klass shaman mage priest :bah: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karamba Skrivet 28 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2007 (redigerat) Server Moonglade RP Gnome rogue sub. spec (ångrar STARKT att jag inte tog en horde) Lvl 62 EU Namn Neil >3 Redigerat 28 Mars 2007 av Karamba Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg