Gäst Liquid Silk Skrivet 23 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2005 (redigerat) .::RUBRIK::. Vilken är den Bästa/Roligaste/Sämsta musikvideon? En av mina favoriter är nog Nirvana - In Bloom. [edit] den där texten under rubriken (I don't know what it means), är en text från In Bloom. Redigerat 24 Juli 2005 av Liquid Silk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 24 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2005 den bästa tycker jag är mosh med eminem och without me med eminem är nog roligast. den sämsta vet jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 24 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2005 Tenacious D - Fuck her gently är rätt komisk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 24 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2005 Schnappi´s musikvideo ä sämst tror ja asså . den går inte att kolla på Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slumpen Skrivet 25 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2005 Call on Me musikvideon KROSSAR ... :D :D :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Skrivet 25 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2005 Hehe, förstår vad du menar Slumpen :) :) :) Oops i dit it again med Britney Spears. Man kan ju se hennes skrev i videon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 29 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2005 jag tycker att markoolio vilse i skogen är skojig! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 29 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2005 Star wars A hero falls är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst vampire Skrivet 30 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2005 Green day - Holiday är grym! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 30 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2005 In Flames med The Quiet Place är ju cool. Den videon är bannad från vissa musikstationer bara för att de spelar sinnesjuka. Hahaha, den är ju störtskön. En av de lite dåligare är In Flames(!) med Touch of Red. Den är hemsk med halvnakna blöta tjejer... hiphop-stil typ... Usch, den är dålig för att In Flames har gjort den videon... Jag hoppas att hela videon var ett skämt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slumpen Skrivet 30 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2005 In Flames med The Quiet Place är ju cool. Den videon är bannad från vissa musikstationer bara för att de spelar sinnesjuka. Hahaha, den är ju störtskön. En av de lite dåligare är In Flames(!) med Touch of Red. Den är hemsk med halvnakna blöta tjejer... hiphop-stil typ... Usch, den är dålig för att In Flames har gjort den videon... Jag hoppas att hela videon var ett skämt. Halvnakna blöta tjejer..OOOOO :) Låter inte så dåligt tycker jag.. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 31 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2005 @Slumpen Nje, kanske inte, men för att vara Death metal, som de kära In Flames spelar, så är det RENT SKIT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.