Mikael Skrivet 8 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2005 Om du vill se alla världs rekorden så tittaHär Min bästa tid men Falco är 16 det är ju hyffsat iaf :D Det där är riktigt imponerande... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 8 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2005 Jo Mario64master var grymast han med Samus Men alla är gryma men han är grymast Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark_samus Skrivet 8 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2005 förresten kan man se hur de har gjort rekorderna på den där sidan???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 9 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2005 Jag har bara 11.00 med Mr. game and watch... :cry: Era är ju sk*tbra!!! :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 9 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2005 (redigerat) Nytt rekord med Y Link 20 s :D Dark_samus: Ja det kan man. Tryck bara på doms tid så ser du filmen Kolla då på Samus. Han är grymast Redigerat 9 Augusti 2005 av Trollungen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 9 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2005 Nytt rekord med Pichu: 00.14.01 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 9 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2005 mitt rekord med roy är 8 sekunder ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 9 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2005 mitt rekord med roy är 8 sekunder ^^ 2 sekunder från världsrekord det är inte illa ;) Mitt var faktiskt 21 s med Y link inte 20 s Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 9 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2005 mitt rekord med roy är 8 sekunder ^^ ehehe.. Jag har 38 sekunder med Young Link.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 10 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2005 ja har 14 s. me samus och de här komer ni aldrig tro mig...(fortfarande svårt för mig o tro oxo) min kusin har 9 s. me roy..... ja vet f*n inte hur han har gjort de men de e ...de e den absolut bästa rekord ja hört... Jag har 00.09.35 med Roy... :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 10 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2005 (redigerat) Ness har jag 31 s med han är ju nästan omöjlig att få bra med :( [edit]Nytt rekord med G & W : 00.05.11 ganska bra tid fick jag efter en timmes träning. Redigerat 10 Augusti 2005 av Dr.cheat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 10 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2005 Ness har jag 31 s med han är ju nästan omöjlig att få bra med :( [edit]Nytt rekord med G & W : 00.05.11 ganska bra tid fick jag efter en timmes träning. Bara att göra så bra det går med Ness... Det är lika för alla=)Bra tid med G o W.... Har över 15 sekunder tror jag... Missar för det mesta... fast jag försöker dock inte heller... :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg