admin Skrivet 25 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2005 Vi har lagt upp lite mobiltjänster och vill ha feedback på dessa. http://fuska.ringsignaler-ikon-spel.com/ Så därför vore jag tacksam ifall någon beställer att du sedan skriver en liten rapport till mig via PM. Skriv vad du köpte och hur du tyckte det fungerade med själva köpet samt hur snabbt du fick saken du köpte. Tack på förhand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 25 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2005 Skitbra ringsignaler ska jag säga.. Tummen upp! Feedback har kommit på pm ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 25 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2005 (redigerat) Vad kostar ringsignaler? (poly) Redigerat 25 Juli 2005 av Orzon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 25 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2005 Det är väl bara att gå in på sidan och kolla istället för att ställa sådana dumma frågor.. 20 kr/st. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 26 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2005 (redigerat) Men jag hittade inte priset på sidan <_< Redigerat 26 Juli 2005 av Orzon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 26 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2005 inte jag heller först, men nu sa NesseN det så nu vet jag :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GTA-PALLE** Skrivet 26 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2005 inte jag heller först, men nu sa NesseN det så nu vet jag :D 20 kronor det är ju skit dyrt :cry: sänk priset till 15 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 26 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2005 Inte admin som styr över priserna tror jag. Han sammarbetar med någon sida.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 27 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2005 Skulle inte jag heller tro, och så har priserna gått upp på alla mobiltjänster, så 20 kr är ett ganska "normalt" pris. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 27 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2005 men det är inte en ringsignal värd tycker jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 27 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2005 nej inte Media Plazza! de har fått kritik från typ några konsumentsaker för att de har för dålig prisinfo och kontakt. tror inte admin kan styra över priserna. men det är väl bra att det finns fler saker för de som vill ha, och en liten tillgång för sidan är det ju... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst vampire Skrivet 30 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2005 Ja, det är ju bra om sidan växer och blir större... Även fast alla funktioner är tip-top. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.