Foxyrock Skrivet 25 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2005 jag undrar när spelet the movies kommer till pc? det verkar nämligen hur kul som helst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Skrivet 25 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2005 Jo visst verkar det superB. Göra sina egna filmer och sälja till filmbolag så man tjänar pengar och gör uppföljare. Verkar jättekul. Iaf så ska release datumet, vet inte om det gäller europa. Men 11/08/2005 så ska spelet komma till Amerika iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 26 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2005 (redigerat) det borde man skaffa sen, låter häftigt! Redigerat 26 Juli 2005 av Simpsons Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Skrivet 26 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2005 det borde man skaffa sen, låter häftigt! Mm, det är skaparen av The Sims spelen som håller på med The Movies. Grafiken kommer vara som The Sims 2 ungefär, fast bättre men samma stil! :) Och filmstjärnorna har egna ställen att bo på, såna där husvagnar med stjärntecken på som menas att en stjärna bor där :). Ska fett skaffa sen när det kommer ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goron_ Skrivet 26 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2005 Kommer The Movies ha bättre grafik än The Sims 2??? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Skrivet 26 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2005 Såklart, The Sims 2 kom ju ut för kanske ett halvår sen eller nåt, och The Movies har inte ens kommit ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 26 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2005 grafiken förbättras ju ganska mycket hela tiden på spel nuförtiden.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Skrivet 26 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2005 grafiken förbättras ju ganska mycket hela tiden på spel nuförtiden.. Mm, nästan lite för mycket. Man har ju inte råd att köpa nya datorer eller mer Ram, processorer, eller Grafikkort hela tiden. Det blir ju så höga systemkrav. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 28 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2005 (redigerat) www.spelbutiken.se skulle ha den i lager: 2005-10-20 Redigerat 28 Juli 2005 av Orzon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 28 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2005 Såklart, The Sims 2 kom ju ut för kanske ett halvår sen eller nåt, och The Movies har inte ens kommit ut. Av dom screenshoots jag har sett verkar grafiken på Sims 2 och The Movies ytterskt lika.. Nästintill identiska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jolo Skrivet 16 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2005 Det verkar bli en höjdare... minst sagt. Även jag har blivit förvirrad av när det skall komma ut! :blink: men nu har jag läst att det skall komma ut den 11 november. Får se om så blir fallet :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jolo Skrivet 17 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2005 Det verkar bli en höjdare... minst sagt. Även jag har blivit förvirrad av när det skall komma ut! :blink: men nu har jag läst att det skall komma ut den 11 november. Får se om så blir fallet :unsure: verkar stämma men endast till pc... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.