Nafrali Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 Var kan man hitta dig? jag hittade dig utanför Fallabror Town och jag läde en pokemon den sen lärde jag samma pokemon en annan attack och tog väck dig!!!! Kan man hitta dig någon annan stans? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 Jag tror man kan köpa den i nån affär, förmodligen i Lilycove. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 9 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 Okej. Nu har jag gort ett nytt spel så nu vet jag vad jag ska göra så det kommer nog inte ta så long tid innan jag har kommit longt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 9 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 Vilken tycker ni att man ska fånga med master ball? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 Rayquaza eller Latios/Latias. Dom är svårast att fånga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 9 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 Okej jag har sapphire så jag fångar nog Latias vilket har du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 9 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2004 Ruby, fast nu slutar vi chatta i forumet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 10 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2004 Rayquaza tror jag är ganska lätt att fånga om man gör honom frozen solid men det går ju inte på Latios eller Latias för dom flyr ju jämt så det är nog bäst att använda master boll på Latios eller Latias eller vad säger du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 14 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2004 Jaa.Jag tycker också att du ska an vända dem på latias/latios!! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 14 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2004 Okej då gör jag det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 14 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2004 Bra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 20 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2004 Nej!Fånga Rayquaza!Den är bättre att fånga!Om du ska fånga latias ellerlatios måste du ha eon ticket och den kostar 128 Kr För man måste skicka in sprlet till nintendo! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg