Eric_H Skrivet 29 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2005 (redigerat) Behöver lite hjälp med vart jag ska träna mina figurer. jag är vid Pure land. jag försöker träna där jag är men dör hela tiden. lite trist. nästan så man vill sova :zzz: :zzz: :zzz: Redigerat 5 Augusti 2005 av Eric H Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 14 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2005 beror på vad du ska träna om det är vapen färdigheter du ska träna är nog grottan i början bäst man bara öser igenom alla fiender och får 1+ i sitt vapen för varje död fiende gubbar är väl bara att springa omkring typ i vinterlandet eller liknande. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 17 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2005 Tack. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Basse Skrivet 18 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2005 Vad kostar spelet att köpa?? Jag har tänkt köpa det! Är det inte ganska dyrt? typ 400-600 komplet i hyfsat skick? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 19 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2005 Det tillhör egentligen min storebror men det borde kosta ungefär 600 i complet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 25 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2005 beror på vad du ska träna om det är vapen färdigheter du ska träna är nog grottan i början bäst man bara öser igenom alla fiender och får 1+ i sitt vapen för varje död fiende gubbar är väl bara att springa omkring typ i vinterlandet eller liknande. Vilken grotta föresten? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Basse Skrivet 27 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2005 Det tillhör egentligen min storebror men det borde kosta ungefär 600 i complet. Ok! Tack! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
frezy_man Skrivet 30 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2005 Pris beror på version, skick och hur komplett det är. En bergsala släppt komplett secrets of mana i fint skick är nog svårt att hitta under tusenlappen, medans bara kasseten från den amerikanska versionen knappt hade gått för 300 spänn på Tradera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Basse Skrivet 3 September 2005 Rapport Dela Skrivet 3 September 2005 Pris beror på version, skick och hur komplett det är. En bergsala släppt komplett secrets of mana i fint skick är nog svårt att hitta under tusenlappen, medans bara kasseten från den amerikanska versionen knappt hade gått för 300 spänn på Tradera Jag vill hälst ha det komplett PAL men det behöver inte vara bergsala vad tro du det går för? 600:- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 3 September 2005 Rapport Dela Skrivet 3 September 2005 Grottan jag menar är den som ligger vid staden där smeden bor, där möter man dom gröna slembollarna som delar sig för första gången. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 4 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 4 September 2005 (redigerat) Du menar där man får en ny gubbe hos dvärjarna? Redigerat 4 September 2005 av Eric H Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
den store Skrivet 4 September 2005 Rapport Dela Skrivet 4 September 2005 JAG KAN INTE SVARA :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg