waddis Skrivet 29 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2005 (redigerat) Hej! Jag skulle vilja vara medlem på ett online spel där man inte behöver göra följande saker: Skriva in var man bor (Asså om det bara e sverige så går det bra men inte gatunamn eller så) , Skriva in sitt telenummer ( ALLTSÅ INGA PERSONLIGA SAKER), OCH det ska vara gratis. det gör inget om man måste ladda hem det men det ska vara ball. Grafiken får gärna vara något i stil med Gunz eller KnightOnline. Spelet ska vara ball o kul och jag vill inte ha typ sånna spel som finns på Miniclip, Hamsterpaj eller 123spela ( INGA MINISPEL ASSÅ ). Om ni vet nått spel eller spelar nått sånt så skriv vad hemsidan e o sånt. Berätta gärna om man behöver ladda ner eller inte men som sagt det gör inget om man behöver ladda ner.Tack på förhand // Waddis :gitarr: Redigerat 29 Juli 2005 av waddis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
razzweeman Skrivet 29 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2005 www.thecrims.com tror jag mansliper sån anars är det bara att skriva skit i det du** så bryr dom sig inte :medieval: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
waddis Skrivet 29 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2005 Okej finns de fler ?? // Waddis :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
razzweeman Skrivet 30 Juli 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2005 inte vad jag vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
waddis Skrivet 30 Juli 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2005 Men asså komigen e de ingen som vet nått ball spel som passa in nått så när på min lilla förklaring jag skrev innan eller ?? // Waddis :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 2 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2005 Hej! Jag skulle vilja vara medlem på ett online spel där man inte behöver göra följande saker: Skriva in var man bor (Asså om det bara e sverige så går det bra men inte gatunamn eller så) , Skriva in sitt telenummer ( ALLTSÅ INGA PERSONLIGA SAKER), OCH det ska vara gratis. det gör inget om man måste ladda hem det men det ska vara ball. Grafiken får gärna vara något i stil med Gunz eller KnightOnline. Spelet ska vara ball o kul och jag vill inte ha typ sånna spel som finns på Miniclip, Hamsterpaj eller 123spela ( INGA MINISPEL ASSÅ ). Om ni vet nått spel eller spelar nått sånt så skriv vad hemsidan e o sånt. Berätta gärna om man behöver ladda ner eller inte men som sagt det gör inget om man behöver ladda ner.Tack på förhand // Waddis :gitarr: 1.Du måste åtminstone skriva in en stad 2.Man måste inte skriva in det på vissa sidor 3.Gratis?Nästan alla som jag känner till är gratis! :lol: Jag föreslår Habbo Hotel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zvamp_master Skrivet 2 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2005 (redigerat) jag föreslår: 1. www.runescape.com 2. www.tibia.com 3. www.battleon.com här är ett par ROLIGA online spel! (battleon.com spelar man inte så att man kan träffa varadra om man inte är "guardian" tror jag) P.S. LÄÄÄÄÄS! GUARDIAN KOSAT CA 144 OCH 50 KR!!!! Redigerat 4 Augusti 2005 av Zvamp_master Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.