forum Skrivet 1 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2005 finns det inget program som gör så man har hemlig ip addres eller nåt i den stillen ??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 1 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2005 inget program, du kan gömma dig bakom en proxy men det är rätt avancerat har jag för mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forum Skrivet 1 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2005 hur gör man då läste i en tinig att det skulle finnas en hemsida som man kan ladda ner ett program ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 1 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2005 oki... inget jag vet och verkar ganska tekniskt otroligt... en proxy innebär att du har en annan dator (på andra sidan jodren t.ex.) och har den som proxy då kommer det se ut som om du sitter i japan och inte i sverige och du kan inte spåras. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 2 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2005 Du kan antingen installera en Ip-Prog i form av en patch, eller bara gömma dig bakom en Proxy, som Nico säger. Ingenting att rekommendera om du inte har speciell användning för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 2 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2005 oki... inget jag vet och verkar ganska tekniskt otroligt... en proxy innebär att du har en annan dator (på andra sidan jodren t.ex.) och har den som proxy då kommer det se ut som om du sitter i japan och inte i sverige och du kan inte spåras. Du är exakt lika spårbar även om de blir fler led. Proxyns IP syns, men för proxyn så syns ditt IP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 2 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2005 hurdå för proxyn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.