maximus2 Skrivet 2 Augusti 2005 Rapport Skrivet 2 Augusti 2005 HJÄLP::::::: hur får man ihjäl trollen på arenan, dom kastar så in i helvevte med stenar man har ju ingen chans ju....så finns det någon som kan ge något bra råd så vore jag tacksam.......
lövet_91 Skrivet 2 Augusti 2005 Rapport Skrivet 2 Augusti 2005 Menar du på fable??? isåfall e de bara å slå på stenarna som komer flygande
Gäst rallykorven Skrivet 6 Augusti 2005 Rapport Skrivet 6 Augusti 2005 innan du ska få en sten i huvet tryck Y och rulla framåt du blir odödlig under en kort period
Nafrali Skrivet 6 Augusti 2005 Rapport Skrivet 6 Augusti 2005 funkar det som rallykorven säger. jag körde med pilbåge mot dom. börja ladda pilpågen innan du rullar så blir den laddad när du har rullat, och då skuter man på dom/den och gör så hela tiden. funkar äver på JoB
Mezox Skrivet 6 Augusti 2005 Rapport Skrivet 6 Augusti 2005 Bra idé dock är melee combat efektivare (i kraft) på trollen. fasst jag gör såhär. gå bakom ena trollet så att det andra trållet försöker kasta på dig. Då kastar han på sin egen kompis. Och han stör inte dig.
Nafrali Skrivet 6 Augusti 2005 Rapport Skrivet 6 Augusti 2005 sendan så slår det andra trollet dig så du dör snabbt....Bättre att köra som jag/rallykorven sa.
isMaNnen Skrivet 11 Augusti 2005 Rapport Skrivet 11 Augusti 2005 jag bara sprang emot dem och döda dem funkade fin fint..:D...:P
Fruktnystan Skrivet 16 Augusti 2005 Rapport Skrivet 16 Augusti 2005 man ska gå bakom ett troll och slå på det tills det gör sin stenringsattack och då rullar man undan sen upprepar man det några gånger på varje troll. de funka på earth trolls oxå. :cool:
Rekommendera inlägg