Sinclair Skrivet 2 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2005 Jag har så svårt allt välja vilket spel av dom här som är bäst splinter cell 3 eller metal gear solid:snake eater vilket tycker du?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Juppy Skrivet 3 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2005 Shit där tog du fel spel att gämnföra! båda spelen e så jäkla bra! jag har båda två, och tycker att det inte går att bara ta ett av dom, man måste ha båda två. Men du kan ju köpa MGS 3 först eftersom det varar längre, och sen när du fått ihop pengar igen så kan du ju köpa Splinter cell. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 3 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2005 Jag har MGS3.. funderar på att köpa SC CT.. Men om jag köper SC då spelar jag nog bara online... MGS3 det är så jäkla bra.. jag kan inte sluta spela det fast jag har klarat ut det 5 gånger...Jag håller med Juppy.. Köp MGS3 först och sen SC CH Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dragon_World Skrivet 3 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2005 (redigerat) Köp Metal Ger för det varar längst och är roligare spel men SC e Skit kul med men gör som dom andra säger köp Metal ger först sen SC så ornar sig det :P Redigerat 3 Augusti 2005 av Dragon_World Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 3 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2005 har inget av dem men min kompis har båda å han såger att MGS 3 e gött kul Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mackeyi Skrivet 28 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2005 Jag tycker att Metal gear är roligast för det varar längre så det är lätt roligast.... Jag har själv spelet.. Så det tycker jag iallafall... B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 28 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2005 Nja svårt men jag tror att du kommer tycka om Splinter Cell 3.....Lungt Bäst B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KICKFOOT Skrivet 28 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2005 Nja svårt men jag tror att du kommer tycka om Splinter Cell 3.....Lungt Bäst B) Han har rätt :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
snubben Skrivet 6 September 2005 Rapport Dela Skrivet 6 September 2005 Jag har så svårt allt välja vilket spel av dom här som är bäst splinter cell 3 eller metal gear solid:snake eater vilket tycker du?! splinter cell 3 utan tvekan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg