maximus2 Skrivet 4 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2005 ska man ta dö på alla man möter i arenan eller kan man gå ut efter trollen, för efter dom så kommer det någon j*vla stor skalbagge o få dö på den f*n går ju inte... finns det någon som kan ge mej något tips om det...... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 4 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2005 Skalbaggen du menar är en jätteskorpion. När det "ska bita dig" och fastnar i marken kan du slå den imellan gaddarna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 4 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2005 Är Fabke fortfarande popolärt?Vad roligt jag får nästan ta mig o skaffa detta :) (mitt första inlägg på jättelänge) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 5 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2005 ett ord:PILBÅGE <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 5 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2005 Funkar utmärkt med den bästa hammaren också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 6 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2005 Men förstå, kombinera. Ta pilen när han laddar. När han fastnar ta nåt tungt melee weapen och slå till. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 16 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2005 ja men ja bruka bara använda pilbågen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lövet_91 Skrivet 16 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2005 J*vlit moget me 6-dubbelt inlägg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg