Tomi Skrivet 16 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2005 jag tar med mig tiokronor (ifall det finns parkeringsautomater så måste man ha små pengar så jag kan parkera min TVR) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 16 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2005 jocke2004: det får du inte. titta på vad andra tagit med sig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 17 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2005 Tar med mig en Toallet ifall jag behöver ..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 17 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2005 tror jag listat ut det nu.... så jag tar med mej en trombon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Orangekola Skrivet 17 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2005 Jag tar med mig en miniräknare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 18 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2005 jag tar med mig en wisp :P fattar leken och mitt .... är inte så passande och nu kommer alla gissa ut hur det är för jag skrev wisp ;( men aja jag vill oxo vara med!! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 18 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2005 Jag tar med mig ett Gameboy så jag kan spela om jag får tråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 18 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2005 Jag tar med en Whisky Får jag det pappa? pappa? får jag det?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tomi Skrivet 18 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2005 jag tar med mig en tennisboll Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 18 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2005 Watten.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 18 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2005 jag tar med mig hmmmmm... nu vet jag.jag tar med mig supermycket tiokronor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 18 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2005 tar med WA-Data Gratis .se domän vid beställning av webbkonto. I beställningsrutan "Hittade oss" Skriver du "fuska.se" ...gäller så länge denna annons är uppe :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.