the jedi Skrivet 30 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2005 Gillar du pokemon? Skulle inte tro det men iaf du gör det e Pokémon Colosseum ett klart val! Men nu går jag lite Offtopic e Super mario sunshine bra? JA. Det är jätte bra! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
¤west¤ Skrivet 30 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2005 går också lite off topic här men jag undrar om True Crime - Streets of L.A. är bra?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Strangler Skrivet 31 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2005 går också lite off topic här men jag undrar om True Crime - Streets of L.A. är bra?? d e underhållande, mwn d går lite off track på ett ställe, så ja hade gett d 7/10 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 31 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2005 går också lite off topic här men jag undrar om True Crime - Streets of L.A. är bra?? Jag ger det nog 8/10 :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mighty Adam Skrivet 1 September 2005 Rapport Dela Skrivet 1 September 2005 the legend of zelda collectors edition, the wind waker, metroid prime & super mario sunshine ska du köpa, dom har jag och jag älskar dom spelen! mario power tennis är inte lika kul som jag trodde ;) men mario sunshine är det bästa spelet som gjorts jag lovar!!! :) :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gun Guy Skrivet 2 September 2005 Rapport Dela Skrivet 2 September 2005 Köp paper mario 2 the Thusand year door. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 2 September 2005 Rapport Dela Skrivet 2 September 2005 (redigerat) Köp paper mario 2 the Thusand year door. Det är ju jätte kul spel roligaste spelet jag har till Gamecube.. :cool: Det är köp värt Zelda är åsså kul Redigerat 2 September 2005 av =Quit= Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ReZelda Skrivet 4 September 2005 Rapport Dela Skrivet 4 September 2005 Jag skulle rekommendera antagligen Fzero GX eller Animal Crossing! Jag har Animal Crossing och jag kan lova dig att man aldrig tröttnar!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gun Guy Skrivet 5 September 2005 Rapport Dela Skrivet 5 September 2005 Köp paper mario 2 the thusand yer door det bästa spelet jag rekomenderar. Det är jätte kul med masa kluriga saker och späning. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 6 September 2005 Rapport Dela Skrivet 6 September 2005 Zelda OOT master quest . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 6 September 2005 Rapport Dela Skrivet 6 September 2005 enligt mig så är metroid prime det bästa spel just nu, inte echoes Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ReZelda Skrivet 10 September 2005 Rapport Dela Skrivet 10 September 2005 Men det bästa till GC är ändå Resident Evil 4. ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg