hyldran0 Skrivet 5 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2005 hej jag har fått reda på att det nya zelda kommer ut 2005/11/28 ps ska köpa det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LaAD Skrivet 6 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2005 Och källan?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 28 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2005 (redigerat) Vaddå källan? Så här är det: The legend of Zelda The twilight princess: Kommer ut: inte bästemt Konsol: gamcube Färdigheter: Värkar vara det bästa zelda spel någonsin. Men vad döljer spelets special ingredienser? Dom gör några mera saker därför blir det ytterligare försenat. :angry: Redigerat 28 Augusti 2005 av Eric H Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 28 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2005 Kommer ut nästa år. Varför? Hade inte tid att göra det klart i år så dom gör det nästa år + några extra grejer som inte skulle komma med om de gjorde det i år. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 28 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2005 Jag såg att det skulle komma i 1:a kvartalet 2006 alltså någon gång i Januari,Februari.Mars Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 28 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2005 Det måste nog bli väldigt bra eftersom det tar så långtid. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
den store Skrivet 28 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2005 mycket bra spel tror jag att det har bli.jag tänker köpa spelet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svedda Skrivet 29 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2005 I ett nummer av clubnintendo få står det att det kommer ut i november Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 29 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2005 Jag tror inte det kommer i november. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
den store Skrivet 29 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2005 jag tror att det kommer i september Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 29 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2005 jag tror att det kommer i september Det kommer nog inte i september. Då ska ett mirakel ske! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 29 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2005 Hmmmmmm... Vad ska spelet heta? (Skulle gjärna söka bilder på google, vill se grafiken) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg