Skinnpytte Skrivet 29 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2005 Det ska heta The Legend of Zelda: Twilight Princess Och det kommer ut 2006, det står det på Zelda.com Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 30 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2005 Det ska heta The Legend of Zelda: Twilight Princess Och det kommer ut 2006, det står det på Zelda.com Det är nog det som är sant. Vi får vänta ett tag till. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 1 September 2005 Rapport Dela Skrivet 1 September 2005 Dev-killarna behöver mer tid påstår Nintendo, och sätter realesen till långt in på 2006... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 1 September 2005 Rapport Dela Skrivet 1 September 2005 Dev-killarna behöver mer tid påstår Nintendo, och sätter realesen till långt in på 2006... Mm. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 3 September 2005 Rapport Dela Skrivet 3 September 2005 nintendo sattsar inte på att twilight princess ska bli bäst. det ska bli bättre än bäst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 3 September 2005 Rapport Dela Skrivet 3 September 2005 nintendo sattsar inte på att twilight princess ska bli bäst. det ska bli bättre än bäst. Ja, det borde ju bli det. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 4 September 2005 Rapport Dela Skrivet 4 September 2005 Jag håller med eftersom att nintendo snart har hålt på i mer än ett och ett halvt år. Jag ska köpa det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 4 September 2005 Rapport Dela Skrivet 4 September 2005 Jag håller med eftersom att nintendo snart har hålt på i mer än ett och ett halvt år. Jag ska köpa det. Vilken GC ägare ska inte köpa det? :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 4 September 2005 Rapport Dela Skrivet 4 September 2005 ingen. twilight princess ska bli bra. Det spelet kommer göra sucse över hela världen och lite till. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 4 September 2005 Rapport Dela Skrivet 4 September 2005 Spelet verkar vara lite som oot. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 4 September 2005 Rapport Dela Skrivet 4 September 2005 VA!? jag tycker att twilight inte liknar någon utav alla andra zelda spel. om u har sätt trailern så fattar du nog. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 4 September 2005 Rapport Dela Skrivet 4 September 2005 Du har nog rätt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg