Hoppa till innehåll

Ps2


hyldran0

Rekommendera inlägg

  • Svar 26
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Moonwall

stog i tidningen att dom på utställningen för xbox 360 hade en mac drivrutin bakom xboxen. tillbaka till ämnet. antingen kan du köpa ps2=sk*tbra eller vänta tills ps3 kommer som verkar ännu bättre än tvåan och köra ps2 spelen på den.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Moonwall

ja men den har "bra" grafik och snart så är det bara ps3 som gäller och man slutar nästan göra ps2 spel. inte så mycket ps1 spel som tillvärkas nu? man tjänar på det tycker jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ja men den har "bra" grafik och snart så är det bara ps3 som gäller och man slutar nästan göra ps2 spel. inte så mycket ps1 spel som tillvärkas nu? man tjänar på det tycker jag.

 

dom kommer att tillverka mer ps2 spel om du vet för dom har några stora titlar som kommer snart ut :D
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

+++++ Det är bäst köp det om du ska köpa nån spelkonsoll!!! Och köp aldrig Xbox! Microsoft är en av världens största bluffar!

 

Håller med. X-box suger. Köp PS2 om ni ska köpa nått ;)

 

+ Man kan kolla på DVD

+ Man kan spela gamla PS spel

+ Man kan göra så man kan spela brända spel & kolla på brända dvd filmer

+ Den tar inte lika stor plats som en X-box

 

:kung: PS2 är kungen av alla spel konsoler =P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

+++++ Det är bäst köp det om du ska köpa nån spelkonsoll!!! Och köp aldrig Xbox! Microsoft är en av världens största bluffar!

 

 

det kallas att chippa!!! Xbox har bättre graffik och man behöver inte memory card till de flesta spel för att spara MEN den är rätt stor och har inte lika bra spel som PS2 t ex tekken 5, dragonball z budokai 1,2,3, så jag tycker att du ska välja det du tycker bäst om!

Redigerat av rg_fuskare
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...