hyldran0 Skrivet 5 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2005 min kompis och jag kanrse ska köpa ps2 behöver lite + och - Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 5 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2005 +++++ Det är bäst köp det om du ska köpa nån spelkonsoll!!! Och köp aldrig Xbox! Microsoft är en av världens största bluffar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moonwall Skrivet 7 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2005 stog i tidningen att dom på utställningen för xbox 360 hade en mac drivrutin bakom xboxen. tillbaka till ämnet. antingen kan du köpa ps2=sk*tbra eller vänta tills ps3 kommer som verkar ännu bättre än tvåan och köra ps2 spelen på den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Coojo Skrivet 8 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2005 aaa, det vore ju det bästa alternativet! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 8 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2005 men en PS3 kommer nog att kosta sin peng! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moonwall Skrivet 8 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2005 ja men den har "bra" grafik och snart så är det bara ps3 som gäller och man slutar nästan göra ps2 spel. inte så mycket ps1 spel som tillvärkas nu? man tjänar på det tycker jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 9 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2005 Du sak inte köpa xbox för att då måste du köpa en "tv-dosa" för att titta pådvd det behöver du inte för att titta på dvd på ps2. Själv ska jag få ett nytt ps2 för att min brorsa tog sönder mitt och jag är väldigt glad för det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GTA-PALLE** Skrivet 9 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2005 Jag har hört att det kommer utt ett spel med zombis till ps3 B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jocke2004 Skrivet 10 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2005 ps2 ägre fett!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dj_Smurf Skrivet 11 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2005 ja men den har "bra" grafik och snart så är det bara ps3 som gäller och man slutar nästan göra ps2 spel. inte så mycket ps1 spel som tillvärkas nu? man tjänar på det tycker jag. dom kommer att tillverka mer ps2 spel om du vet för dom har några stora titlar som kommer snart ut :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yangen Skrivet 11 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2005 +++++ Det är bäst köp det om du ska köpa nån spelkonsoll!!! Och köp aldrig Xbox! Microsoft är en av världens största bluffar! Håller med. X-box suger. Köp PS2 om ni ska köpa nått ;) + Man kan kolla på DVD + Man kan spela gamla PS spel + Man kan göra så man kan spela brända spel & kolla på brända dvd filmer + Den tar inte lika stor plats som en X-box :kung: PS2 är kungen av alla spel konsoler =P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rg_fuskare Skrivet 11 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2005 (redigerat) +++++ Det är bäst köp det om du ska köpa nån spelkonsoll!!! Och köp aldrig Xbox! Microsoft är en av världens största bluffar! det kallas att chippa!!! Xbox har bättre graffik och man behöver inte memory card till de flesta spel för att spara MEN den är rätt stor och har inte lika bra spel som PS2 t ex tekken 5, dragonball z budokai 1,2,3, så jag tycker att du ska välja det du tycker bäst om! Redigerat 11 Augusti 2005 av rg_fuskare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg