yoadee Skrivet 5 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2005 kan nån hjälpa mig att göra en snygg avatar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 5 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2005 ingen här? snälla hjälp mig om nån ser detta meddelande hjälp mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 5 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2005 skaffa photoshop... om du inte har det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 5 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2005 var kan man fixa d o va e d Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 6 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2005 Ett bild-redigerings program.. Du kan köpa det för typ 2000-3000 i välsorterade databutiker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 7 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2005 Annars använd Paint som följer med alla sorter utav Windowsversioner, om du inte är tillbaks i den tiden då vi levde för textbaserade versioner utav MS-Dos, grabba panseln och låt fantasin flöda! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hamp2 Skrivet 7 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2005 Annars använd Paint som följer med alla sorter utav Windowsversioner, om du inte är tillbaks i den tiden då vi levde för textbaserade versioner utav MS-Dos, grabba panseln och låt fantasin flöda! ;) lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Supermario89 Skrivet 7 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2005 men DOS är ju asbra :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 7 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2005 visst, särskilt för bildbehandling! skaffa photoshop oh lär dig det så är det inga problem att göra snygga avatarer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst megamuppen Skrivet 8 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2005 (redigerat) Okej, nu till min guide! Såhär gör man: Först så skaffar man en boll, man tar ut innehållet och häller på chili kryddor. Efter det så hämtar man ett glas med mjölk i och stoppar en kork i där, sen lite bak pulver.. sen låter man det svälla! Sen maler/kokar man allt och häller det på ett papper och låter det torka.. Efter det så väljer man en färg (helst gulbrun typ, så stoppar man lite socker i och häller över bilden) Sen målar man en linje med lakrits färg runt bilden, sen fixxar man en scanner. Efter det kan man klippa ut bilden te storlekar, jag brukar oftast h a 125x125 när jag gör avatars och 350 x 150 när jag gör sigs. Sen hämtar man en scanner. När man har den dära scannern framför sig så säger man SIMSALA BIM BILD AVATORZZ (man kan säga SIGSORZZ också.) När den är inne i datorn så är det klart.. Sen använder man paint för och piffa upp bilden. Redigerat 8 Augusti 2005 av megamuppen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 8 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2005 muppen den va dålig men paintshop vad e d för nåt rallypacker onödigt o köpa d när man kan ladda ner den i 30 dagar så e d bara installera om den hela tiden :P :student: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 8 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2005 visst, sålänge du formatterar om hårddisken varje månad... du kan inte bara installera om en trial flera gånger, programmet känner av om du installerat förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.