Andy999 Skrivet 5 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2005 Söker en KUNNIG asp snickare!.. altså en SERIÖS!.. Maila: [email protected] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 5 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2005 Söker en KUNNIG asp snickare!.. altså en SERIÖS!.. Maila: [email protected] vad e asp :blink: :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Emil12345 Skrivet 8 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2005 du alltså jag tror inte frågor om snickare inte passar in i forumet om pc <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 8 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2005 eeehhh anlita en snickare istället för att fråga oss på forumet ja ibland händer då de allra underligaste av saker :D :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 8 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2005 men vad e en asp snickare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 8 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2005 asp = Active Server Pages ett serverintegrerat språk, microsofts svar på CGI snickare har inget med saken att göra, asp snickare snickrar väl ihop asp script... vad ska du göra? kan en del asp men beror helt på vad du vill göra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rotab Skrivet 9 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2005 HAHA smart man får vara om ni inte vet vad han menar håll tyst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andy999 Skrivet 10 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2005 Okej!.. Fattar inte varför jag e inen på detta forum!.. Nico e f*n den enda som fattar något!.. typ alla säger: -Jag kan göra ett nytt habbo spel -Jag har gjort Lunarstorm!.. f*n detta j*vla n00b forum (inte du nico) ni tror att ni kan något (Du kan nico :P) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 10 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2005 Rotab det där var det mest meningslösa inlägg... Dem kan ju inte rå för att dem inte vet vad asp betyder Och det hjälper inte om du gör ett sånt där inlägg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 10 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2005 det hade verkligen räckt med ett inlägg om vad asp är. strunt samma iaf. kan ta resten via pm kanske. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andy999 Skrivet 10 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2005 Rotab det där var det mest meningslösa inlägg... Dem kan ju inte rå för att dem inte vet vad asp betyder Och det hjälper inte om du gör ett sånt där inlägg AA egenteligen sorry!.. men jag var tvungen att säga det!.. för den bästa sidan jag har sett någon gjort som skryter på fuska.se och säger att han e skit bra är: fuskarligan.reklam Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 11 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2005 Låst p.g.a allmän spamming och lite annat smått och gott.. :* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg