Hoppa till innehåll

Twilight Princess Fattar Noll!


UAC_Marine

Rekommendera inlägg

Det gäller nya Zeldat, Twilight Princess... Jag var på en Pressbyrå i Stockholm för inte så länge sen och då hittade jag en Brittisk-importerad Nintendotidning (CUBE).

Naturligtvis (?) var det en stor recention på Twlight Princess men... Vad som gör mig så förvirrad är att det stod i en liten ruta 1-2 Players! Det stod bara i den där lilla rutan men ingen annanstans i recentionen! Jag har kollat överallt på internet och i tidningar men jag hittar ändå inget om ett Multiplayerläge! Jag vet inte om dom på CUBE hade skrivit fel eller om jag bara e korkad men jag vill ändå veta meer..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det gäller nya Zeldat, Twilight Princess... Jag var på en Pressbyrå i Stockholm för inte så länge sen och då hittade jag en Brittisk-importerad Nintendotidning (CUBE).

Naturligtvis (?) var det en stor recention på Twlight Princess men... Vad som gör mig så förvirrad är att det stod i en liten ruta 1-2 Players! Det stod bara i den där lilla rutan men ingen annanstans i recentionen! Jag har kollat överallt på internet och i tidningar men jag hittar ändå inget om ett Multiplayerläge! Jag vet inte om dom på CUBE hade skrivit fel eller om jag bara e korkad men jag vill ändå veta meer..

 

 

 

nepp man kan inte vara mer en 1 player! dom måste ha skrivit fel! sörru.... :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

2-player i ett Zeldaspel...? Har svårt att tro att de skulle lägga in en sådan möjlighet, men man vet ju aldrig. Det vore på tiden att man kunde samarbeta i ett Zeldaspel (förutom Four Swords, förstås).

Däremot kan de, som Goron_ skrev, ha missuppfattat händelsen med vargen och Midna och uppfattat det som att man måste ha två kontroller.

Det låter något onödigt, man behöver bara en kontroll för att styra och anfalla. Med alla knappkombinationer som går att ha på GC:n behövs knappast en spelare till där.

Men man vet aldrig om de lägger in 2-player någonstans, t ex i ett minispel eller något annat. Det vore ju ett klart + om de fick för sig att smyga in nåt sånt!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det gäller nya Zeldat, Twilight Princess... Jag var på en Pressbyrå i Stockholm för inte så länge sen och då hittade jag en Brittisk-importerad Nintendotidning (CUBE).

Naturligtvis (?) var det en stor recention på Twlight Princess men... Vad som gör mig så förvirrad är att det stod i en liten ruta 1-2 Players! Det stod bara i den där lilla rutan men ingen annanstans i recentionen! Jag har kollat överallt på internet och i tidningar men jag hittar ändå inget om ett Multiplayerläge! Jag vet inte om dom på CUBE hade skrivit fel eller om jag bara e korkad men jag vill ändå veta meer..

 

Det har jag också sett!

Fast då var det Minish Cap.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...