admin Skrivet 17 September 2005 Rapport Dela Skrivet 17 September 2005 Asså mina boter är klara och så, dom fungerar perfekt.. Sen är bara frågan om dom går att anpassa till sidan.. ? - Admin, some milk & cookies? Kontakta mig via PM, gärna med länk till PHP filerna samt en beskrivning av bottarna så skall jag kolla på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
umbro Skrivet 20 September 2005 Rapport Dela Skrivet 20 September 2005 Härligt hoppas d funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 27 September 2005 Rapport Dela Skrivet 27 September 2005 *BUMP* Detta får bara inte dö.. hur går det alla?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 27 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 27 September 2005 Lägger inte mer tid på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 5 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2005 Man kanske kan köra 2sortes poker.... Första e att man kör om fm kanske?? Det andra e att amn bara kör för att ha roligt... Det låter skoj att kö påker :) sånt finns i spelhörnan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
parmsib Skrivet 8 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2005 Kul idee det här men värkar väldigt svårt att genomföra :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hulk746 Skrivet 14 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2005 ska det bli nån poker eller inte??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 15 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2005 admin sitter säkert och pillar med det, just nu ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 15 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2005 admin sitter säkert och pillar med det, just nu ! Admin sitter & pluggar just nu & ska göra det i stort sett hela helgen, han har tenta på måndag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Johan3043 Skrivet 18 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2005 När kommer den jag väntar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hulk746 Skrivet 18 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2005 hoppas att det blir nån texas hold em. admin:funkar dom????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 19 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2005 Hoppas att det blir Finns i sjön :( Om det nu blir något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.