Gäst Hulk746 Skrivet 19 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2005 viktigast av allt e texas hold em!!!!!!!!!!! Kan inte vänta mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 19 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2005 sluta tjata nu, vill ni veta så skicka PM till admin istället för att spamma ner tråden.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Icey Skrivet 26 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2005 Kul. Admin kan ju göra lite bots som domare >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hulk746 Skrivet 27 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2005 admin sa att han inte har fått länkarna än tror inte att det blir nån poker :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 29 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2005 Verkar inte så, för jag har inte fått något spel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 29 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2005 äsch, trodde MeM hade fixat bottarna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 29 Oktober 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2005 Det har jag ju, men ligger på datorn jag inte använder. Kan plocka fram när tid och intresse finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 19 November 2005 Rapport Dela Skrivet 19 November 2005 men kom igen nu MeM, plocka fram den snart, det finns minst 100 personer som väntar på dig, och högst 10 000! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 19 November 2005 Rapport Dela Skrivet 19 November 2005 ja skyyyynda MeM !! *gnällig röst* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xain Skrivet 20 November 2005 Rapport Dela Skrivet 20 November 2005 Jag älskar att spela poker, men för det mesta brukar jag vara dealern. ;) Detta är en väldigt bra ide. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bob_Marley Skrivet 21 November 2005 Rapport Dela Skrivet 21 November 2005 skit bra ide de måsta fixas!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AHMAD67 Skrivet 23 November 2005 Rapport Dela Skrivet 23 November 2005 ja det är bra jag har en idé om man ska spela en omgång så kostar det kanse 50 mynt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.