hacker Skrivet 8 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2005 (redigerat) jaa .... det finns väl bara en sak att säga. HERBIE ÄGER!! :) eller hur? .... jag tycker iaf det :P Den var ju poppis när våra föräldrar var små. Jag tycker att den är en gammal bra Klassiker. Redigerat 8 Augusti 2005 av hacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 8 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2005 filmen menar du? eller menar du bilen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wrestling_guy Skrivet 10 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2005 Den är grym men nu ska dom förstöra allt genom att göra en ny film med allt nästan datagjort ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 10 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2005 jag tror att det filmen blir bra! fast hoppas ej att den är dubbad bara :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link the legend Skrivet 16 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2005 den e nog dubbad. undrar om dom visar orginal versionen också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 19 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2005 På reklamen som dom tjatar med hela tiden är den dubbad och otroligt dåligt dubbad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 19 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2005 OTROLIGT dåligt dubbad! men det behöver inte vara så hela filmen. fast alla engelska filmer ska ses med engelskt ljud och svensk text! ska se den ikväll, återkommer med kommentar. de gamla filmerna aeger iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 19 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2005 Detta är min mening och jag vill att ni accepterar den som jag accepterar era. Herbie måste ju vara en av världens absolut larvigaste grej en mäniska hittat på, Och barnsligare kan det ju knappast bli!. Det var allt för mej , Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 19 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2005 varsågod, du missade teletubbies... den var ok, har sett bättre filmer men den är inte så värst dålig. dubbningen är ok, handlingen inte jättebra, skådespelarna bra och herbie skitbra! nästan inget är datagjort, bara några sekunder när herbies motor jobbar ser riktigt datagjorda ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 20 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2005 Håller verkligen med Outside enemy, den verkar jätte larvig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 23 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2005 OTROLIGT dåligt dubbad! men det behöver inte vara så hela filmen. fast alla engelska filmer ska ses med engelskt ljud och svensk text! ska se den ikväll, återkommer med kommentar. de gamla filmerna aeger iaf! Det håller jag med om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.