Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Vet ingen att snes står för Super Nintendo Entertainment System ????? Som förkortas till snes men som den flesta kallar super nintendo

Mina favoriter

Breath of fire 2

Mega Man X2

Mega Man X3

FF 3

FF 5

Hallå! Vi pratar om egna spel (Alltså påhittade) inte favorit spel! :) :)

• 3 veckor senare...
  • 4 veckor senare...
Skrivet

Ett nytt metroid som ska heta "Power Metroid"

Det ska handla om att forskarna har hittat en ny sorts metroid och efter 1 månad bestämmer sig för att dom säg för att åka ner till Tallon VII och ta en närmare titt på dom. 1 år senare efter dom hade åkt ner så fick Samus Aran ett medelande där en av forskarna bad henne komma ner till forsknings stationen. Hon fick inte reda på vad hon skulle komma dit för. När hon kom dit så var alla forskare döda och då så räknade hon ut hur lång tid det var mellan forskarna hade skickat medelande och det var 11 månader. Då börjar hon ana att det har hänt något som dom inte har räktat med och i samma sekund så dyker ModerHjärnan upp och börjar skjuta på henne sen efter 5 minuter försvinner hon. Då börjar jakten efter Power Metroids!

• 2 veckor senare...
Skrivet (redigerat)

Det spelet lät häftigt! Men jag har ju ett spel jag har funderat på. Jo super mario bros adventure bowsers revenge! Det utspelar sej efter Super mario sunshine när Bowser landade på den dät ön. Mario och hans vänner har åkt hemmåt Mushroom kingdom. Där får dom reda på att Bowser har flytt från ön och är på väg mot svampriket.

Sen har vi....få se.....Ja. Efter som denna sidan är så bra så. Ett forum.fuska.se spel! multiplayer! Det är precis som här på forum.fuska.se. Man är 2 spelare alltså

Nu har jag bestämt mej för att ni kan skicka in Egna Game boy spel Game cube Spel Game boy advance spel Nintendo 64 spel Nintendo DS spel OSV

Jag har ett nytt Pokemon spel till Game Boy Advance Pokemon Legendary Version. Jag kan skriva en FAQ till det. Om ni vill kan jag skriva en walktrough också. Det avgör ni. Men jag börjar med FAQ. Koder: P1O2K3E4M5O6N7

Effekt: Starta spelet med Bulbasaur Squirtle och Charamander. 891242

Effekt: Starta spelet med en Master Ball.

Hur du fångar dom legendariska fåglarna: Elektriska Zapdos: Skada dom tills dom har 20 eller mindre Health kvar. Använd en Ultra Ball och kasta.

Is Aquine eller vad den nu hette: Skada den en gång. Använd en Great Ball. Ps Om det blir en Critical hit så räcker det att fånga den med en PokeBall.

Elfågeln: Använd en vatten attack med någon vatten pokemon tils den har 50 eller mindre Health. Fånga den med en Great Ball.

Alla fåglar samtidigt: Ta fram Squirtle Staryu Starmie Eller Horsea. Squirtle: Använd Water Cannon. Staryu/Starmie: Använd Water Beam. Horsea: Använd Surf. Använd din Master Ball.

Master Ball Guide: Om du skrivit in en rätt kod så startar du spelet med en Master Ball. Efter att du stoppat Team Rocket. I Saffron City efter att du stoppat Team Magma och Team Aqua.

Special Ball Guide: Efter att du klarat av Alla 5 Gym: Pewter City Celadon City Virdian City Fuscia City Saffron City Team Rocket's Hideout.

Hur du fångar Deoxys: Gå till YouToo ligans läger och Klara av Gary och ligans Boss. Efter det så dyker Deoxys ner. Använd Din Charizard Venasaur och Blastiose. Låt Deoxys göra första attacken. Han kommer använda sin Deoxys Beam. Undvik den genom att Snabbt andända Venasaur's Slingerpiska. Därefter ska du andända Charizard's Flamethrower för att undvika Deoxys när han använder en till Deoxys Beam. Han använder ytterligare en Deoxys Beam. Låt då Blastoise ta hand om det. Använd hans Water Cannon. Efter det så avslutar Deoxys det hela med en Special Attack. Börja då med Venasaur's Slinger piska sen Charizard's Flamethrower och sist Blastoise's Water Cannon. Nu är det din tur att ta ett slag. Använd en Special Ball. Grattis! Om du lyckats med allt det här så är Deoxys din. Vill ni att jag ska fortsätta med min FAQ?

Redigerat av Eric H
  • Skapa ny...