Mezox Skrivet 29 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2005 Förlåt om jag stör, men vad är det? Nanotecknik? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ymphinorx Skrivet 30 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2005 Förlåt om jag stör, men vad är det? Kolla länkarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oden Skrivet 31 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2005 Nanoteknik är så mycket mer än bara länkarna. Finns rengöringsmedel som är baserat på nanoteknik. Processorn i din dator är det... etc.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 1 September 2005 Rapport Dela Skrivet 1 September 2005 Förlåt om jag stör, men vad är det? Svaret står inte, iallafall vill jag veta vad vad nanotecknik är på svenska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 2 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 2 September 2005 Aah. Lika bra att börja med Piko tecknik istället. Det är ännu mindre än nano tecknik Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 6 September 2005 Rapport Dela Skrivet 6 September 2005 Aah. Lika bra att börja med Piko tecknik istället. Det är ännu mindre än nano tecknik Men vad är nanoteknik? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 11 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 11 September 2005 Nanoteknik Kommer inte ihåg hur liten 1N är (N=Nano). Nano är ett mått precis som cm, m, mm, km, osv. Det är bara så himmla mycket mindre. Man kan inte se en nanometer med blotta ögat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 11 September 2005 Rapport Dela Skrivet 11 September 2005 Nanoteknik Kommer inte ihåg hur liten 1N är (N=Nano). Nano är ett mått precis som cm, m, mm, km, osv. Det är bara så himmla mycket mindre. Man kan inte se en nanometer med blotta ögat. Jag vet, men vad är nanotecknik? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 17 September 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 17 September 2005 Fattar ändå inte :angry: Man kan t.ex bygga små, små, små robotar som är en nanometer(Nm). De kan finnas i blodet och hjälpa till at förse kroppen med syre, laga vävnader osv. Går att använda det till mycket. Om du inte fattar nu så är du helt borta eller så är du hör dygnet runt :P Om du inte fattar så fråga en lärare. Du kommer nog få nästan samma svar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 19 September 2005 Rapport Dela Skrivet 19 September 2005 Nanoteknik Kommer inte ihåg hur liten 1N är (N=Nano). Nano är ett mått precis som cm, m, mm, km, osv. Det är bara så himmla mycket mindre. Man kan inte se en nanometer med blotta ögat. har du sätt terminator? det som han är uppbygd på är väldigt avancerad nanotekik Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 20 September 2005 Rapport Dela Skrivet 20 September 2005 Fattar ändå inte :angry: Man kan t.ex bygga små, små, små robotar som är en nanometer(Nm). De kan finnas i blodet och hjälpa till at förse kroppen med syre, laga vävnader osv. Går att använda det till mycket. Om du inte fattar nu så är du helt borta eller så är du hör dygnet runt :P Om du inte fattar så fråga en lärare. Du kommer nog få nästan samma svar... Du hör väldigt fel TheDarkElf,han säger NANOTECKNINK inte NANOMETER Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 21 September 2005 Rapport Dela Skrivet 21 September 2005 han förklarade ju vad nanotekink är... s¨må robotar som är en nano menter stora Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.