the jedi Skrivet 22 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2005 Ja, jag har semre tider! Jag ville bara få tyst på idioten. :gitarr: Han var elak och jag var elak tillbaka... :angry: Han var faktist väldigt oförskämd! Han började kalla mej och andra för noob för ingenting! Han vill bara skryta att han är bäst och vara elak mot andra och det tycker jag inte om! :angry: !!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 23 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2005 Jag kan egentligen hålla med dej om att man inte ska kalla någon noob. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 23 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2005 Jag kan egentligen hålla med dej om att man inte ska kalla någon noob. Jag hatar elaka mäniskor! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tidus26 Skrivet 23 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2005 (redigerat) mer en det som skrivits i den här tråden finns det inte Jag kan egentligen hålla med dej om att man inte ska kalla någon noob. Det är onödigt av The Jedi och Supermario89 att bråka men jag måste också säga att det är dålig stil att skryta om att man är 3:a bäst i Sverige fy vad dålig stil Supermario89 Skriv inte fler inlägg efter varandra. Det finns en funktion som kallas 'ändra'. Använd gärna den i fortsättningen om det är något du glömt skriva. //epaaj Redigerat 31 Augusti 2005 av epaaj Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 24 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2005 Ja! Där ser ni! Han är självisk och elak! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 24 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2005 Okej...'Jag skryter iaf inte att jag är bland de 20 bästa i Sverige... Fast det var dåligt av er båda... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 24 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2005 Ja... jag ber om ursäkt. :( Det var dumt av mig. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
den store Skrivet 24 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2005 det var mycket bra!!eller hur :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 24 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2005 Vad var mycket bra? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
den store Skrivet 24 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2005 jag är också ganska bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the jedi Skrivet 24 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2005 Vad menar du? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 25 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2005 Han menar att han också är bra på mario kart double dash. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg