SwamY Skrivet 15 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2005 Charizard Lv: 88 Attacker: Fire Spinn, Strength, Fire Blast och Cut! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mickee Skrivet 15 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2005 Charizard Lv: 88 Attacker: Fire Spinn, Strength, Fire Blast och Cut! den va bra :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neXo Skrivet 17 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2005 Rayckuazza på lv 100 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 17 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2005 Skriv attackerna också!Förresten stavas det Rayquaza Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 17 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2005 Min bästa...hmmm......Nu vet jag!...............Zapdos lv.100 på mitt LG Attacker:Thunder,Shock wave,Fly och Drill peck! :lol: :lol: :lol: :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mickee Skrivet 17 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2005 Min bästa...hmmm......Nu vet jag!...............Zapdos lv.100 på mitt LG Attacker:Thunder,Shock wave,Fly och Drill peck! :lol: :lol: :lol: :lol: vilken bra ! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 18 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2005 jag har Sceptile, Raichu, Corbat och Charizard. Sceptiles bästa är False Wipe, dödar alla skit lätt.. Raichus är Punch, dödar alla skit lätt.. Corbats är Fly, dödar alla skit lätt.. Charizards är Fly, dödar alla skit lätt.. Alla är i lvl 100, dödar alla skit lätt.. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
seddot Skrivet 18 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2005 jag undrar vilken av era pokemon som e er bästa, berätta också vilka attacker den har ! min bästa pokemon är Jirachi lv: 100 dens attacker är Doom desire, Psychic, Future sight och Double-edge. just nu sceptile i 94 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mickee Skrivet 18 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2005 jag undrar vilken av era pokemon som e er bästa, berätta också vilka attacker den har ! min bästa pokemon är Jirachi lv: 100 dens attacker är Doom desire, Psychic, Future sight och Double-edge. skriv också attaker före d e kul och se ! :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 18 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2005 jag har Sceptile, Raichu, Corbat och Charizard. Sceptiles bästa är False Wipe, dödar alla skit lätt.. Raichus är Punch, dödar alla skit lätt.. Corbats är Fly, dödar alla skit lätt.. Charizards är Fly, dödar alla skit lätt.. Alla är i lvl 100, dödar alla skit lätt.. :P Hrm... Hur kan en False Swipe ta kål på en Pokemon? För den lämnar alltid minst ett hp efter sig.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Wish_Maker Skrivet 18 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2005 det tog tid.. men asså inte är fly och fly och false wipe och punch mina bästa attacker :P men sa dom för att se hur länge det tog innan ni reagera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 18 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2005 (redigerat) Jag tränar min Sparky(pikachu)till lv.100 men den är bara i 76! :angry: Redigerat 19 Augusti 2005 av Smash Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg