LaAD Skrivet 11 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2005 Hej jag undrar hur man gör så att man puttar på tex. en låda och att den sen flyttar sig i Rpg maker 2003? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 27 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2005 tror inte det går. men om det nu gör det skulle jag gärna vilja veta hur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 27 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2005 tror inte det går. men om det nu gör det skulle jag gärna vilja veta hur. Man kan göra nästan vad som helst i det.Klart det går. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 27 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2005 vet inte om det är likadant som på rpg maker XP. Där skapar man iaf en event med en bild på en låda. Kryssar för hero touch så att den reagerar när heron rör vid den och klickar i den stora rutan och väljer move event - away from hero. Tryck OK, klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LaAD Skrivet 28 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2005 Ja det funkar men hur gör man om man vill putta ner den i ett hål tex. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 29 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2005 vad e rpg maker och vart får jag tag i det kan man göra RPGs på det skulle jag villja ha det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 16 September 2005 Rapport Dela Skrivet 16 September 2005 Sök på google... Vill du ha RPG maker XP så räcker det med att söka på det, annars ska du söka på orginal namnen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sherikan Skrivet 24 September 2005 Rapport Dela Skrivet 24 September 2005 Någon som kan hjälpa mig med rpg maker xp? När jag ska göra t.ex. ett träd på gräs (som då är grönt.. xP) så blir kanterna på trädet vita :/ Inte speciellt snyggt när man ser kanter överallt, på allting.. Sen undrar jag om någon har gjort klart ett rpg maker spel man kan få testa? :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.