Rallypacker Skrivet 12 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2005 Jag har skrivit minst 100 rader i fuskachatten, men ändå registeras jag inte under fuskas chattstatestik. Vad är det för konstigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 12 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2005 det kan ta en bra stund innan man kommer med på listan.. har du väntat och tittat igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GTA-PALLE** Skrivet 12 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2005 Det är bara att vänta :zzz: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 12 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2005 Har väntat i 2 dagar nu utan resultat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 12 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2005 Samma sak fast kanske inte lika måga rader för mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 12 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2005 Vill du komma med i statistiken så är det bara och vara inne i chatten och vara aktiv så kommer du med till slut ;) Så enkelt är det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 13 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2005 Ja, men jag tycker att man borde komma med när man vet att man borde vara det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 13 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2005 du kanske inte har skrivit tillräckligt mycket ändå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GTA-PALLE** Skrivet 13 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2005 (redigerat) Jag tror att admin har mycket att göra Redigerat 13 Augusti 2005 av GTA-PALLE** Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 13 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2005 Jag trodde att den uppdaterades automatiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 13 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2005 Nångång i julas skrev jag ganska flitigt i knappt en vecka, men jag kom ändå inte med.... Som känt är jag inte den som mest uppskattar titeln som Elite Chattare, och kom inte med på chattstatistiken, sen helt plötsligt låg jag etta med 4000 rader ungefär~. Ganska klöddigt det där, ska ganska mycket till för att det ska uppdateras vartenda timme. Men det är ett h*lvete när man väl kommit upp på chattstatisken och den inte uppderas då är man elite chattare i ett halvår utan att skriva... xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 13 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2005 ok men varför ska man komma med i chattstatisken vad e d för mening med d du blir bara elite chattare vad e d som e så kul me d Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.