Eric_H Skrivet 13 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2005 (redigerat) Jag försöker med det här på alla nintendo konsoler förutom gamecube. Hitta på egna spel. Jag har ett här som heter Nintendo heroes: Man kan vara Link Mario Luigi Ganon Shiek Bowser Toad Donkey & Diddy kong Sonic och många mer. Man ska försöka hitta en skatt som några skörövare glömde kvar i gjorden för 5000000 år sedan (faktum är att dom står på den från början men det vet dom inte. Alltså skatten är under deras party-ställe). Men era spel? skriv så många som möjligt. Redigerat 13 Augusti 2005 av Eric H Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jay Skrivet 15 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2005 Jag skulle vilja ha ett pokémon spel, ungefär som dom till gamboy color och advanced, fast matcherna skulle vara ganska likt Super smash brothers. Man kan ha attackerna på C-knapparna och man slåss (=normal attack typ) med A- och B-knapparna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 15 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2005 Snyggt! Bra spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 Ett fotbolls spel med nintendo all stars! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 Ett nytt Metroid spel till N64 skulle vara coolt B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star-Basse Skrivet 31 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2005 (redigerat) En uppföljare till Donkey Kong 64 ;) Donkey Kong 64 2 ;) Redigerat 31 Oktober 2005 av Star-Basse Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 10 November 2005 Rapport Dela Skrivet 10 November 2005 (redigerat) Jag försöker med det här på alla nintendo konsoler förutom gamecube. Hitta på egna spel. Jag har ett här som heter Nintendo heroes: Man kan vara Link Mario Luigi Ganon Shiek Bowser Toad Donkey & Diddy kong Sonic och många mer. Man ska försöka hitta en skatt som några skörövare glömde kvar i gjorden för 5000000 år sedan (faktum är att dom står på den från början men det vet dom inte. Alltså skatten är under deras party-ställe). Men era spel? skriv så många som möjligt. Sonic är inte en Nintendo karaktär,utan en Sega. Tja,ett Mario 64 fast med FisharMario karaktärer?Låter lite konstigt vet,men det skulle vara coolt tycker jag. Eller typ SSX 3 med Nintendo karaktärer.Link med en snowboard,haha fy f*n vad härligt... :rolleyes: Redigerat 10 November 2005 av FisharMario Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 18 November 2005 Rapport Dela Skrivet 18 November 2005 fasicken vad dålig grafik de skulle vara Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp3tan Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 fasicken vad dålig grafik de skulle vara tycker också det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg