Hoppa till innehåll

Egna Spel

Eric_H

Rekommendera inlägg

Jag försöker med det här på alla nintendo konsoler förutom gamecube. Hitta på egna spel.

Jag har ett här som heter Nintendo heroes: Man kan vara Link Mario Luigi Ganon

Shiek Bowser Toad Donkey & Diddy kong Sonic och många mer. Man ska försöka hitta en skatt som några skörövare glömde kvar i gjorden för 5000000 år sedan

(faktum är att dom står på den från början men det vet dom inte. Alltså skatten är under deras party-ställe).

Men era spel? skriv så många som möjligt.

Redigerat av Eric H
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag skulle vilja ha ett pokémon spel, ungefär som dom till gamboy color och advanced, fast matcherna skulle vara ganska likt Super smash brothers. Man kan ha attackerna på C-knapparna och man slåss (=normal attack typ) med A- och B-knapparna.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 månader senare...
  • 2 veckor senare...
Gäst Tomatketchup

Jag försöker med det här på alla nintendo konsoler förutom gamecube. Hitta på egna spel.

Jag har ett här som heter Nintendo heroes: Man kan vara Link Mario Luigi Ganon

Shiek Bowser Toad Donkey & Diddy kong Sonic och många mer. Man ska försöka hitta en skatt som några skörövare glömde kvar i gjorden för 5000000 år sedan

(faktum är att dom står på den från början men det vet dom inte. Alltså skatten är under deras party-ställe).

Men era spel? skriv så många som möjligt.

Sonic är inte en Nintendo karaktär,utan en Sega.

Tja,ett Mario 64 fast med FisharMario karaktärer?Låter lite konstigt vet,men det skulle vara coolt tycker jag.

Eller typ SSX 3 med Nintendo karaktärer.Link med en snowboard,haha fy f*n vad härligt... :rolleyes:

Redigerat av FisharMario
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 5 månader senare...
  • Skapa ny...