bekic Skrivet 13 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2005 vilket elevens val har ni eller ska ha. dom flästa har ju lov jag ska ha killidrott :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 13 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2005 lol :P börjar inte skolan för än om 2 veckor och vi får ha 3 val på elevens val så får vi ett av dem 3 valen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bekic Skrivet 13 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2005 lol :P börjar inte skolan för än om 2 veckor och vi får ha 3 val på elevens val så får vi ett av dem 3 valen ja de får vi med jag menar vilket ni gillar bäst :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sherikan Skrivet 15 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2005 Börjar skolan på Onsdag... Jag får inte ha elvens val eftersom att jag kom in i profilklass ^_^ Media & Design ...fast jag har inga som helst kunskaper om varken media eller design :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 15 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2005 Jag har Hemkunskap äntligen har vlat ha de skit länge å nu fick jag äntligen det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 15 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2005 Jo i våran skola fick man ju den stora friheten att välja mellan 3 helt olika alternativ^^ Vi fick välja mellan: Målgård- På målgård gör man läxor eller något Målgård musik - då har man musik en halv termin resten är målgård Målgård bild - då har man bild en halv termin resten är målgård Jag valde Målgård.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 16 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2005 Vi hade en sjulhelsikes massa alternativ, men det blir musik antar jag :P, otherwise typ Filmhörnan :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sesse Skrivet 17 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2005 Har valt arkeologi:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 21 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2005 trogen anhängare till idrotten ! även bildenssalen har fått sig nåra besök ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst The heroin Skrivet 25 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2005 Något konstigt, där man ska titta på filmer :S (båda dåliga och bra sade dom...) Och så ska man diskutera film. Hmm, få se hur det blir. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 16 September 2005 Rapport Dela Skrivet 16 September 2005 Vi får välja mellan läxläsnig och ...... läxläsnig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 16 September 2005 Rapport Dela Skrivet 16 September 2005 Elevens Val har jag inte haft sedan jag gick i Sexan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.