Slasktratt Skrivet 15 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2005 Men du HAR ju redan VIP ditt sär, MeM... :P Jag kunde väl fått tre dagar extra, gödselhuvud :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 15 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2005 Äntligen fick jag mitt VIP! =D Trodde att Admin hade glömt bort mig.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 15 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2005 närå, han var bara inte inne så mkt i chatten igår. eller jo men inte aktiv. antar att tråden kan låsas... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 15 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2005 Sugen på gratis FuskaVIP i 3 dagar? Gå då in på chatten och skriv privat till Cr0wN ditt medlemsnummer samt att du vill ha gratis FuskaVIP. Detta gäller t.om. 2005-08-14 23:59:59 Det klockslaget har varit & därför låser jag tråden. Har ni inte fått erat VIP, kontakta Admin antingen på chatten eller i PM. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg