joaacim Skrivet 16 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2005 Varför är det skydd på alla fusk så man inte kan kopiera texten :huh: ? om jag skriver ut är det ju 2sidor med en massa skit, reklam och nån fjant som skriver meddelande. <_< tål kritik :medieval: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 16 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2005 kanske för att ingen bara skall kopiera fusken rakt av och anväda dem på sin sida ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 16 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2005 Jag kan ju kopiera dem direkt av :S Vad är det för fel? Använder du Internet Explorer? Om du gör det byt till Mozilla Fire Fox, där kan du iallafall kopiera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 16 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2005 japp, det är bara i IE du inte kan kopiera. just för att man inte ska sno fuska rakt av. du har aldrig tänkt på att klicka på Skriv ut på själva sidan istället för i webbläsaren? då får du en utskriftsbar version. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 16 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2005 Ja, det är ju förstås Fuska som kommit på alla fusken från början... <_< Man ska väl kunna kopiera med IE, Fuska har väl också stulit fusken från någon annan sida? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
joaacim Skrivet 16 Augusti 2005 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2005 De suger ändå! som Mikael säger är ju ändå de flesta Fusken här från andra sidor! Om jag vill lägga till extra fusk från andra sidor till word och sen skriva ut så måste jag för tillfället skriva av allt! :angry: får väll ladda hem andra webbläsaren då, onödigt. kan de inte ändra på det ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 16 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2005 Ja, det är ju förstås Fuska som kommit på alla fusken från början... <_< Man ska väl kunna kopiera med IE, Fuska har väl också stulit fusken från någon annan sida? Det är faktiskt upp till skribenterna och veta om dem tar fusken från © sidor eller inte.Det är inte fuska.se's jobb att gå igenom exakt alla fusksidor på nätet och kolla om dem har kopierat det från någon annan sida... Därimot så är Fuska.se © 2000-2005, så därför så får man inte ta något material från sidan utan administratörens godkännande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 16 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2005 desutom är kopierings skydd på fuska sidor ganska vanligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sherikan Skrivet 16 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2005 Huh? funkar det inte att kopiera med IE? aldrig testat, använder nästan bara FF :) Fånigt i så fall.. dom som lägger ut fusk på fuska.se lär inte ha skrivit det själva utan tagit från en annan sida där dom har tagit från en annan sida, som har tagit från en annan sida och lagt på lite mer o.s.v. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 18 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2005 Ta fusken? Nepp,vissa är såna jag hittar på internet,man behöver inte skriva exakt som det stog på den andra sidan utan med egna ord.T.e.x mitt första tips med Mystery Gift.Där skrev jag med egna ord,så ta och ta,ne,inte precis,men jo,själva fusket kan man ta,men då får man beskriva det själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hyldran0 Skrivet 18 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2005 Jag kan ju kopiera dem direkt av :S Vad är det för fel? Använder du Internet Explorer? Om du gör det byt till Mozilla Fire Fox, där kan du iallafall kopiera. jag me prova och trycka ctrl+a och sen skriv ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.