Hoppa till innehåll

Fuska.se Fjantigt Eller Vad


joaacim

Rekommendera inlägg

De suger ändå! som Mikael säger är ju ändå de flesta Fusken här från andra sidor! Om jag vill lägga till extra fusk från andra sidor till word och sen skriva ut så måste jag för tillfället skriva av allt! :angry: får väll ladda hem andra webbläsaren då, onödigt. kan de inte ändra på det ?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja, det är ju förstås Fuska som kommit på alla fusken från början...  <_<

 

Man ska väl kunna kopiera med IE, Fuska har väl också stulit fusken från någon annan sida?

 

Det är faktiskt upp till skribenterna och veta om dem tar fusken från © sidor eller inte.

Det är inte fuska.se's jobb att gå igenom exakt alla fusksidor på nätet och kolla om dem har kopierat det från någon annan sida...

Därimot så är Fuska.se © 2000-2005, så därför så får man inte ta något material från sidan utan administratörens godkännande.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Huh? funkar det inte att kopiera med IE? aldrig testat, använder nästan bara FF :)

Fånigt i så fall.. dom som lägger ut fusk på fuska.se lär inte ha skrivit det själva utan tagit från en annan sida där dom har tagit från en annan sida, som har tagit från en annan sida och lagt på lite mer o.s.v.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Tomatketchup

Ta fusken?

Nepp,vissa är såna jag hittar på internet,man behöver inte skriva exakt som det stog på den andra sidan utan med egna ord.T.e.x mitt första tips med Mystery Gift.Där skrev jag med egna ord,så ta och ta,ne,inte precis,men jo,själva fusket kan man ta,men då får man beskriva det själv

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...