xpliT Skrivet 28 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2005 (redigerat) Jaha tror du att jag ljuger n00b? [EDIT] Troligtvis aeger jag dig... <_< Du är inte nå bra att stava själv men jag menar såklart äger, man skriver aeger i vissa spel där man inte kan använda åäö men förlkåt om man måste använda rikssvenska här! Och det lät som han inte trodde att jag hade ett Champion märke... [EDIT] Jag vet att man kan ha en "Alien" (Covenant Elite) eftersom jag har det, FisharMario. Redigerat 28 Oktober 2005 av Elite Commander Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 min e blå och steel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 30 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2005 Grön är snyggast B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 3 November 2005 Rapport Dela Skrivet 3 November 2005 Min är typ grå och gult märke ungefär som trioforce i zelda :D Men är det sant att det finns tre Master chief och i den nya Halo som ska komma till 360 är en tjej? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 5 November 2005 Rapport Dela Skrivet 5 November 2005 (redigerat) Hmm, det finns några som skrivit på Internet att M-C är en tjej men, 1. Låter det som att det är en tjej när han/hon pratar? 2. Dom har ju knappt börjat göra spelet! Och sen är det bara en Master-Chief men andra Spartaner. Redigerat 5 November 2005 av Elite Commander Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 5 November 2005 Rapport Dela Skrivet 5 November 2005 Jag Brukar va Red/Steel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 11 November 2005 Rapport Dela Skrivet 11 November 2005 lätt att man har en master chief som är helt guldig med rune märke det äger alla lyssnar ÄGER!!! :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg