Hoppa till innehåll

Hur Gör Ja Min Egna Hemmisda?


demonlord
 Dela

Rekommendera inlägg

kan rekommendera boken "gör en egen hemsida (jesper ek)"

 

Måste hålla med, det var den boken som lärde mig HTML! :)

Riktigt bra bok, det...

Har även en bok om ASP som jag ska läsa när jag har tid, och lära mig det.. :)

 

lycka till, alla som försöker sig på att skapa en hemsida! Jag har inte lyckats med någon vidare snygg sida ännu, men det kommer nån gång...

 

/FireFly

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Okej, nu ger jag dig en snabbkurs på fem rader i html, c++, javascript och lägger till lite egen kod (som jag har uppfunnit genom att studera algoritmen som internet bygger på). Det ska bli jätteroligt, oj, bara 2 rader kvar nu :D. (inte).

 

 

Skulle tippa att det tar dig nån vecka att lära dig allt om html, det är det lättaste, kanske en månad med javascript och något år med c++. Finns gott om guider.

 

allt om html, nu skämtar du! jag har gjort hemsidor i flera år och kan inte allt om html. jag kan det mesta och det man behöver kunna om html, och det tog ungefär en vecka att lära sig. men på grund av att många taggar gör samma saker och på grund av att de ersatts i flera omgångar, är det nästan ingen som kan dem.

 

vill du lära dig asp kan jag tipsa om boken ASP active server pages av Erik Ronne.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...