Busig Tuss Skrivet 19 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2005 Har problem. Jag laddade ner en massa filer till det första The Sims. Jag laddade ner skins. Problemet är att jag inte ser dem. Jag kan ej välja dem när jag ska skapa familjer. Vad ska jag göra? Jag laddade ner dem från www.download.com. Snälla svara snabbt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 21 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2005 kolla så de ligger i rätt mapp... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flooorence Skrivet 5 September 2005 Rapport Dela Skrivet 5 September 2005 Undrar faktiskt oxå d. Har hämtat hem en massa men jag kan inte ens öppna dem. Snacka om noll koll!!!! Grrrr...... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NintendoMuppen Skrivet 9 September 2005 Rapport Dela Skrivet 9 September 2005 kolla i sims mappen. I mappen som heter "data" lr någonting sånt. Där finns bland annat en mapp som heter skins och där lägger du alla dina skinsfiler. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 11 September 2005 Rapport Dela Skrivet 11 September 2005 Funkar de inte för dig? I så fall kan det hjälpa om du uppdaterar spelet. Det fick min kusse göra med Sims 2. Han hade problem med hemladdade skins osv till spelet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg