Xade Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 1. Man kan ge brev eller pappret man får av dekun. 2. Skriv det här i N64 zelda forumet!!!!!! Jason, varför tog du upp ett ämne som varit nere i nästan ett år och dessutom besvarat... Och spel så som MM ska diskuteras i N64 forumet, eftersom det släpptes till den konsollen först. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maka Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 ha ha ha ha det var det roligaste jag har hört ha ha ha ha ha jag har klarat ut hela spelet för ett år sedan men har inte set en hand i toaleten ha ha ha ha! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 roligt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 15 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2006 ha ha ha ha det var det roligaste jag har hört ha ha ha ha ha jag har klarat ut hela spelet för ett år sedan men har inte set en hand i toaleten ha ha ha ha! Det är nästan exakt samma sak som en på förra sidan skrev...lite onödigt inlägg <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lithium Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 funderar på att köpa det , är det värt pengarna ? ps.slutdiskuterat ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jason__Voorhees Skrivet 18 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2006 funderar på att köpa det , är det värt pengarna ? ps.slutdiskuterat ? Majora´s Mask är värt allt! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dragonstalker Skrivet 19 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2006 rätt så sjukt när man tänker efter... Den handen i toaletn finns ju på nåt gba spel också, tror det var oracle of ages eller var det hette. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 20 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2006 Mm, den finns i Oracle of Ages. Då ska man också ge den papper. Den ingår i en bytningskedja som i Ocarina of Time. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 21 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2006 Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg